Direktlänk till inlägg 16 september 2013

Tid, tid, tid...

Av driva-foretag - 16 september 2013 21:33

Har inte tid...
Hatar det uttrycket!!
Vad gör jag med min tid?
Har tänkt att jag ska sammanfatta min dag varje dag här på bloggen, men det har inte blivit av pga tiden...

Idag väcktes jag kl 5.55 av min väckarklocka... Det var segt att komma upp, hösten kom plötsligt med ett tjockt lågtryck...
Kl 7.30 åkte vi hemifrån.
Hämtade material på flyttstädningen vi var på igår och sorterade tvätt och material på lokalen.
Hämtade en bil som blivit kvar hos syrran i helgen så att alla som behövde bil idag hade varsin.
Åkte förbi byggstädningen i höghuset vi påbörjat för att kolla av läget med de som jobbar där...
Åt frukost vid kl 10...
Till en flyttstädning kl 11 för att dammsuga ur uthus..
Klar kl 12.30 lunch kl 13.15
En annan Flyttstädning efter lunchen som jag åkte ifrån kl 16.45
Min man kom därifrån 19.30
Middag kl 20, kycklingfilé med broccoligratäng som jag gjort för en gångs skull...?

Tog inte med någon dator hem utan planerar lite schema i huvudet och smsar ut till våra anställda...

Nu ska jag sova gott till regnsmatter på taket!
God natt!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av driva-foretag - 19 september 2013 17:31

Gick och la mig igår när jag kom hem typ kl fem, halvsex på em/kvällen. Tänkte bara sova lite för att få bort huvudvärken...jo just det, vaknade halv tre på natten och var tvärpigg! Gick ner till datorn och jobbade fram till kl sex... Gjorde löner, ...

Av driva-foretag - 18 september 2013 17:35

For in till jobbet trots migränen... Har jobbat för mycket för länge, stressat för mycket för länge. Hade så mycket att ta itu med på kontoret och hade en hel kontorsdag framför nig, men har nog bara gjort en bråkdel. Kl fyra Sorterade jag och tog...

Av driva-foretag - 17 september 2013 17:03

Idag var första dagen på länge som jag planerade hur jag ville ha min dag och den blev precis så...? Gilla sådana dagar! En städning som normalt tagit mig 7-8 timmar förut tog idag 5..? Funderar om det berodde på matintaget? Igår bestämde jag mig ...

Av driva-foretag - 6 september 2013 07:05

Idag förfaller en massa fakturor hos oss... Vi har möjlighet att få in 185 000 kr idag om våra kunder betalar i tid...vilket de brukar göra. Jag har väntat på den här dagen så länge, och jag hoppas att det blir så förlösande som jag tror... Först ...

Av driva-foretag - 2 september 2013 18:02

I nuläget framkallar allt runt omkring mig ångest... Dagarna är bara som en transportsträcka till att klockan blir fem. Kl 17 blir jag lugnare, för då behöver jag inte svara i telefon, jag undviker mailen, undviker iPhone:n... Jag hamnar i stirra-...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards